وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

حوزه هنری از كلیه عكاسان و خبرگزاری‌هایی كه عكس هایی از مراسم تشییع 175 شهید غواص دفاع مقدس و تدفین آن‌ها در سراسر كشور دارند، دعوت به عمل می‌آورد تا عكس‌های خود را برای نمایشگاه و چاپ در كتاب از این مراسم نورانی ارسال كنند.

به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فراخوان نمایشگاه و چاپ كتاب عكس «سوره اخلاص» منتشر شد.



عكاسان برای شركت در این نمایشگاه كه به عكس‌های تشییع و خاك‌سپاری 175 شهید غواص اختصاص دارد تا چهارشنبه 11 شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند.

نمایشگاه و چاپ كتاب عكس سوره اخلاص كه به عكس‌های تشییع و خاك‌سپاری 175 شهید غواص اختصاص دارد، برگزار می‌شود. حوزه هنری از كلیه عكاسان و خبرگزاری‌هایی كه عكس‌هایی ازمراسم تشییع 175 شهید غواص دفاع مقدس و تدفین آن ها در سراسر كشور دارند، دعوت به عمل می‌آورد تا عكس‌های خود را برای نمایشگاه و چاپ در كتاب از این مراسم نورانی ارسال كنند.

علاقه‌مندان برای شركت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال كنند.

[ یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,مسابقه عکاسی,

] [ 8:46 ] [ کتابدار ]

[ ]

 

عنوان مسابقه:بانوی انقلاب

Image result for ‫کتاب بانوی انقلاب‬‎

تاریخ شروع:۱۳۹۴/۵/۷ ساعت ۰۲:۰۰ بعد از ظهر
تاریخ اعلام نتایج:۱۳۹۴/۶/۱۳ ساعت ۰۲:۰۰ بعد از ظهر
تاریخ پایان:۱۳۹۴/۶/۶ ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر

 

 

مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت و توسط فرمانداری شهرستان تیران و کرون و اداره کتابخانه ها ی عمومی ویژه مردم شهرستان تیران و کرون می باشد.

[ چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:کتابخانه امام خمینی بهارستان,بانوی انقلاب,

] [ 13:46 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه